понеделник, 3 февруари 2014 г.

ССС или Скандална Спаначена Супа

Развод ми дай, развод ми дай
и повече не ме мъчи...
Вземи си супата, спанака,
но брАшното ми остави!
Сега ми е смешно, ама снощи исках да му направя шапка от тенджера... Но - едно по едно.
Първо продуктите за вкусна спаначена супа:
400 гр. спанак;
150 гр. сирене – аз не го сложих вътре, ядохме си го отделно;
1 глава лук;
1/2 ч.ч. ориз
черен пипер
сол
Приготвяне:
Лукът и спанакът се нарязват на парчета в такива размери, каквито са ви приятни в супа. След това по рецепта се запържват в тиган, но аз по-скоро ги задушавам. Пърженето е крайно анатемосано в моята кухня, защото е много вредно за стомаха.
Слагат се в литър и малко вода и когато заврят, се слага и оризът. Хубаво е, да го поглеждате и почиствате ориза. Аз все забравям и в последния момент го правя трескаво. С ориза се слага сол и черен пипер и кротко започва да се чака. Тази супа ври на степен 4 от 6 на моите котлони.
Някъде към тоя момент, вкъщи се прибра любимият.  Моментът, в който търсех информация как да направя застройка (информация за застройки взех от този сайт).
И му чета аз „1 яйце, 1 супена лъжица брашно и 1 ч.ч. кисело мляко“, сбърчвам нос, като всяка себеуважаваща се здравословна мацка и казвам „О, НЕ! Аз няма да сложа брашно!“ и като се почна една полемика... Все едно решаваме, дали Батман може да победи Супермен (ясно е, че Железният човек, ше ги сгъне и двамата)! Не, не можело без брашно! И аз какво изобщо му обяснявам за тая една лъжица брашно, при положение, че ям баници, хляб и онзи ден... онзи ден съм изяла цял ДОНЪТ! Ето тук вече чашата преля! Ще ми напомня той за донъта, който така усилено се опитвам да забравя и да разкарам от себе си с домашна гимнастика! Тон ще ми държи?! Оооо... как се ядосах само! За първи път размахвах черпак и честно да ви призная – много ми харесва. Черпакът придава власт и грация на женската фигура.
Звъняхме на майка му, да реши спора. Не можело без брашно... Ох, добре! Добре! Просто следващият път няма да застройвам. Но сега застроих така:
Първо разбивам яйцето и млякото и постепенно сипвам брашното, за да стане хомогенна смес. После слагам на котлона и бъркам плавно, но постоянно с дървена лъжица, докато се сгъсти. По съвет на майка му, като започне да се сгъстява, слагам една лъжица студена вода. Продължавам да бъркам и по рецепта – сипвам малко супа в сместа. Бъркам още малко и бааавно изсипвам в супата.
Категорично потвърждавам, че тази супа няма нужда от застройка. Просто се слага само литър вода и става супер.
Беше страхотно вкусна, а ние се сдобрихме.
Сега обаче ще отправя едно обръщение:

Миличък, аз си купих метален черпак, ако не си забелязал!

Няма коментари:

Публикуване на коментар