петък, 14 февруари 2014 г.

Пилешка супа със спанак и нахут - супер лесна и чудесна!

За съжаление нямам време, да опиша всичките си мисли за "живота, секса, Бегбеде и котката ми", както вчера ме набеди един приятел във фейсбук... Затова направо:

Продукти:
1 буркан сварен нахут - това ще рече 24 часа киснат във вода нахут, варен час, час и малко. Аз, заради немного интелигентния си навик, да не чета рецептите, 2 дни отлагам супата, защото първия ден не знаех, че нахутът се накисва, а втория ден забравих... затова, have in mind ;)
400-500 гр. обезкостено пилешко месо;
1 глава лук;
1 стрък праз - ама аз не сложих;
2 скилидки чесън;
300 гр. спанак;
1 сушена червена чушка;
черен пипер;
олио;
сол.

Приготвяне:
Пилешкото се нарязва на дребно и се задушава. Подправя се със сол и черен пипер. Добавят се нарязаните на ситно лукове, чушки и пр. и се задушават. После се добавя ситно нарязаният спанак и се задушава още 15 мин. Много хора всъщност не задушават, а пържат. Слага се малко олио и повечко вода.
След като всичко е задушено го сипвате заедно 2л (или 2,5 л., но аз обичам гъсти супи) вода, нахута. Варите 30 мин., като от време на време разбърквате.

Междувременно ми пишете на kakdasgotvia@gmail.com, na https://www.facebook.com/nadiacantcook или в коментар, от къде да си купя хубав нахут, защото моят беше много дребен и костелив :D

*рецептата е от сп. Рецепти за здраве

Няма коментари:

Публикуване на коментар