петък, 19 юни 2015 г.

Вкусен сладолед! И полезен :)

Всеки път съм много възторжена, когато приготвя нещо хубаво. Този път обаче направо пляскам весело с ръчички като цирково тюленче с перки :)))

Сладоледът е толкова добра комбинация от "вкусно и полезно", че мисля повече никога да не купувам от магазина.
Също така, когато го хапвам в главата ми звучи това: https://www.youtube.com/watch?v=QFs3PIZb3js

Продукти:
Банани - колкото броя прецените. Ако по принцип хапвате по един банан като мен - бройте по един банан на човек.
* след като го направите първия път може да пробвате и добавки - различни ядки (аз обичам с шам фъстък), какао или каквото измислите :)

Приготвяне:
Бананите се замразяват с обелките в камера или фризер. Мисля, че един ден или една нощ са напълно достатъчни.
Замразените банани се поливат с гореща вода за по-лесно обелване. С ръце може да махнете най-горния слой от обелката. Останалото се бели с нож или белачка за картофи.
Нарязват се на кръгчета с дебелина около 2 см. и се пускат в блендера. В началото на блендирането не се случва нищо и аз седях с един малко празен поглед впит в каната. После обаче започват да се джуркат и да се смилат :) Ако не става - малко подбутване с лъжица от горе, ще ги подсети...
Получава се сладолед с перфектна консистенция и чудесен вкус!
Enjoy!

Няма коментари:

Публикуване на коментар