понеделник, 7 април 2014 г.

Мързелива баница, солен кекс, викай му както искаш...

Два дни бяхме скарани вкъщи и аз преживявах на това, защото нямах желание да слагам маса за вечеря....
Много е вкусно, но едва ли скоро ще го направя пак, както се сещате...
Но смятам, че е идеална закуска за уикенда, особено за хора, които не искат, да си прекарват деня в кухнята.
Рецептата е от баба ми, за която трябва да се напише книга със заглавие "Как да бъдем център на внимание" и подзаглавие "това го мога само аз, лузъри ньедни!"...

Продукти: (от количествата може да съкращавате или прибавяте по ваш вкус)
4 яйца;
1 кофичка кисело мляко;
1/2 чаша олио;
1 ч.л. сода за хляб;
брашно до получаване на гъста смес - по-гъста от кекс и доста по-рядка от питка;
300 гр. сирене, натрошено на едро.

Приготвяне:
Продуктите се разбъркват в реда, в който съм ги описала. Ако не можете да прецените, дали сместа е достатъчно гъста - по-добре по-гъста ;)
Пече се в намазнена тавичка на 180-190 градуса, докато не полепва тесто, ако боднете клечка или нож в баницата.
Аз го правя с пълнозърнесто брашно и като я изкарам от фурната, изглежда все едно тестото е било твърде рядко. Като изстине се стяга прилично обаче.
По-вкусна е изстинала с айрян. По-мазничка е от кекс :)
А ако вкъщи сте скарани - най-вкусна е с вино и лош поглед :)

www.facebook.com/nadiacantcook

Няма коментари:

Публикуване на коментар